onsdag 1 april 2009

Lite dålig uppdatering kanske...

Undrar om det ens är någon som saknar mina inlägg.. Skit i det, jag bloggar ändå :)

Vad har hänt då.. Fick reda på i fredags att vi fick lägenheten vi tittat på. Riktigt fint är den och dessutom kommer vi att bli stadsbor igen, trevligt värre! Så i måndags sa L upp sin lägenhet och igår sa jag upp min. Så nu får vi se när vi flyttar, har ju tre månaders uppsägningstid men det kanske finns någon som vill flytta in tidigare och då flyttar vi till vår nya. Jag längtar i alla fall till vi ska flytta det ska bli enormt skönt och mysigt. Vår första riktiga lägenhet tillsammans.. Trots att vi bott på typ 2 olika ställen tillsammans tidigare.

Annars rullar väl allting på ungefär som vanligt får jag säga. Jobbar, jobbar och jobbar. Känns nästan som att man aldrig går härifrån. Ska bli skönt nästa vecka då man har lite ledigt. Nästa fredag ska vi in till Gråen och "vårstäda" eller något.. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt, läste dessutom att det skulle bli fint väder i påsk. Kanske blir första grillningen då, hoppas det :)

Jag längtar till...
  • Helgen
  • Påsken när man är lite ledig
  • Vår
  • PunktlistaFlytten
  • Vår resa
  • Sommar och semester

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Grattis och lycka till med den nya lägenheten.

Anonym sa...

Är inne varje dag och kollar bloggen så visst bryr man sig
// S