fredag 3 april 2009

Då va det fredag

Inte en dag förtidigt kan jag säga direkt.. Så skönt. Denna veckan har varit jobbig, riktigt jobbig.
Gårdagen kan nog fan kvala in på topp 10 av de värsta dagarna i mitt liv faktiskt. Kvällen slutade dock väldigt bra. Mötte upp L på speakers när de va klara med sin personalfest och på speakers befann sig även J, E, A, D mfl. Väldigt trevligt och många skratt måste jag säga. Det och en cider va verkligen vad jag behövde efter den jobbiga dagen.

Va och solade med Camilla igår också förresten.. Herrejesus säger jag bara.. Jag är så RÖD nu så det är helt galet. Jag tyckte att vi skulle prova på "ståsolarna".. Jag VET ju att de tar riktigt mycket men har själv aldrig provat. Det längsta man kan sola är 10 min och jag tänkte att det är ju lika bra att göra det när jag ändå va där.. Sagt och gjort. Kändes jäkligt bra efter, MEN 2 timmar senare när jag tittade mig i spegeln såg det inte lika bra ut. Idag ska vi inte ens prata om, jag ser inte klok ut det är en sak som är säkert.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Äta med hjärtat innan han börjar jobba i alla fall sen får jag se.. Kanske bara ta det lugnt, är grymt trött känner jag. Imorgon blir det i alla fall lite vin och massa prat skulle jag tro med E. Hon tyckte att vi kunde träffas och dricka lite vin eftersom att våra killar jobbar och jag tackade inte nej.. Trevligt värre! :)

Nu är det snart lunch och vi ska till Vasatorp och äta i solskenet. Have a nice day.

1 kommentar:

Lina sa...

Har det kommit stående...fint...jojo...de nya är grymma...i dessa här kan du bara sola typ 6min om du inte vill bli bränd...hur fan ska man veta det lixom, är van vid 20. Men sen var det nog ett tag sen jag var o sola i LA. En gång här...vet inte om jag gör om det. Men det prata med mig...och spruta vatten...coolt.