måndag 6 april 2009

Att säga att jag känner mig peppad...

Vore en FET lögn. Detta känns skit för tillfället.. Men vad ska man göra. Orkar inte tänka på det.

Helgen har i alla fall varit mycket lyckad trots allt. Fredagen va lugn, jag va sååå trött med tanke på allt som hänt på jobbet. Åt med hjärtat innan han började jobba och sen tog jag det lugnt hela kvällen. Lördagen började med SOLSKEN! Så himla gött.

Vi hämtade hjärtats cykel som han hade haft på lagning sen gick vi hem och lånade Jeanetts cykel till mig (tack Jeanette) sen cyklade vi ner i stan och satte oss i solen på Tycho och åt lite lunch. Mysigt värre! Sen tog vi våra cyklar, cyklade hem och tittade på lite fotboll och vilade. Sen va det dax för hjärtat att åka till jobbet och för mig att göra vid mig för en kväll med Emmie! Hämtade upp henne och tog en cider på balkongen innan vi åkte ner till stan. Väl i stan hamnade vi på Inferno där vi åt varsin hamburgare och delade en flaska vin. Mätt som in i gick vi vidare till Speakes där vi delade en kladdkaka (Emmies favorit haha). Gick sedan vidare till Tycho där vi spenderade resten av kvällen. Tack för en super kväll E, riktigt trevligt. Massa tjejsnack och skratt, precis som det ska vara! Det får vi absolut göra om.

Vaknade igår och va hyffsat pigg faktiskt. Tog det mest lugnt hela dagen för att sedan hämta upp Emmie på hennes jobb när hon slutat. Då åkte vi ner till stan och åt lite söndags middag och spela någon runda plump, hjärtat övergav oss dock så vi fick fortsätta med Yatzy istället. Sen blev det bara hem till soffan och mys med hjärtat.

Tack för en trevlig helg E och såklart L :)

Inga kommentarer: